Thursday, April 7, 2011

'~PULUT DURIAN WITH EX-TMS~

salamesrabadi semua...lme x update blog...kekangan waktu dengan tugasan yang terlampau banyak! pejam celik2x..minggu depan dah minggu terakhir kuliah untuk semester ini..waa...sedih lak rasa...ase kejap jer satu sem..sem dpn aku dah masok tahun ke tiga! huhu..x sabar lak rasa...gedik santai lak...hahahaa.
:
:
:
:
:
:
:
:
sebenarnya entri kali ni aku hanya nk kongsi moment mkn pulut durian ngan geng2x lame aku kat Sungai Samak! kat tanjung malim ni penuh dah dengan buah durian..tempat korang cmne? msti xde lagi kan...so..jgn jeles eyh...smlm aku tepom ibu kat terengganu...ibu gtau kat terengganu xde pom lagi durian..baru kuar putik..ibu siap pesan lagi..mkn durian kat sini puas2x..biar ilang kempunanan...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
plan sebenar kitorang nk p ari ahad.. sbb mse tu semua xde kelas..p disebbkan sedikit 'msalh' yang dtg dr tok batin moden...'beliau' xley join ari ahad sebb nk p key eyl! menci tol..ngade...tiap2x minggu p key eyl...eee...last2x kitorg p ari sbtu...nsib bek ko pandu puteri dah tamat..kalu x..aku lak xley join...jadi...yang ley join hari tu hanya7 orng...plan sebnar dlm 14 org...separuh xley join sbb tukar hari last minit..mula2x ingt dah x jadik..kami kumpul duit sama2x untuk beli buah duyan...so..kitorg  p ngan 4 buah mtor..jarak sungai samak dengan kolej kami dekat jer...nek mtor 10minit dah sampai...papepom...enjoy sangt2x makn pulut duyan n sambil mandi-manda! hilang stress ngan asaimen! hehehehe..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
masok dop ag ni joe? kata hakim...huhu
:
:
:
:
:
:
:
RM 10..3 biji~
:
:
:
:
:
:
:
:

:
'bekal'
:
:
:
:
:
:
:
'adik' kopek duyan~
:
:
:
:
:
:
:
tea o ais jer~
:
:
:
:
:
:
:

adik n kakak mkn duyan
:
:
:
:
:
:
:
:
kita bakor jer~
:
:
:
:
:
:
:
bunga 3 kuntum jerk~
:
:
:
:
:
:
:
love u all!
:
:
:
:
:
:
:
ps: enjoy sangat2x mkan duyan...walaupun semua ex-tms x dpt join...kpd joe..tQ join walaupom cncel nk p key eyl! love u all damn much!

3 comments:

::p0t pEt iLa:: said...

owh sedapnya!durian perak terbaek!!!!!

~salamesrabadi~ said...

memg sedap!! jom la singgah tnjung malim...mkn duyan~

leyzajamil said...

ala ingt nak letak resepi pulut durian kat entri nih..terliur dah..