Sunday, December 11, 2011

~OMBAK RINDU ~

salamesrabadi...sejak akhir-akhir ni...aku rasa  bosan sangat ngan fesbukk...sampai satu tahap..nk log in pom malas...munkin dah xde benda yang menarik barangkali..so..aku lebih banyak menghabiskan waktu 'blog walking' n tengok muvie...tadi ad chat ngan noha..dia gtau yang dia dah tgok OMBAK RINDU..wahh...jelesnya..sampai hati awk x ajak saya ek...hehehe..xpe...saya tau... 2 3 minggu lagi..ada la link nk daunlud citer tu..xyah susah p panggung..ekekeke...

teruja gak bila semua orang dok cerita yang citer ni best...huhu...aku pernah baca novel dia..sbb tu aku tau citer dia best..dan novel tu ada dalam koleksi...along punyer..hehehe..aku suka lagu tema citer ni...LARA LAGI- ADIRA..mula-mula dengar...aku dah jatuh cinta...kena sangat ngan jiwa sekarang..dan mula la air mata ni nak menitis..ya allah..sungguh..aku x boleh tipu rasa hati...aku sangat merindunya..maaf...aku sudah cuba untuk buang rasa ini..namun aku x berdaya..ombak rindu ini sentiasa memukul pantai hati aku....

sape dah baca novel ni..angkat kaki? hehehe

papepom..layanla lagu LARA LAGI ni..best sangat...hehehe..

LARA LAGI-ADIRA..


Hanya sampai di sini sahaja

Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...



SUMBER


~..Ya Allah, aku akan BERHENTI mengeluh dan aku sudah berhenti mengejar sesuatu yang TIDAK PASTI..aku PASRAHKAN segala urusan ini kepadaMu, sekalipun aku sudah menguburnya dalam-dalam, namun HARAPAN itu masih menyala dalam hamparan rasaku tetapi dayaku telah habis untuk BERTAHAN pada situasi ini..biarlah harapan itu hanya Engkau saja yang menyelesaikannya..aku masih menginginkannya tapi aku hanya MENANTI sesuatu yang PASTI dan terbaik dariMu..

Dengannya atau tanpanya asalkan ada Engkau pasti aku BAHAGIA dan aku akan tetap bertahan dengan keyakinanku..ya Allah, aku akan disini dalam sujud dan cinta yang penuh untukMu..aku tahu, semua ini terjadi kerana ketetapanMu dan aku ihklas..sakit dan lelahku adalah HARGA yang tidak seberapa dibandingkan KELALAIANKU dalam sujud padaMu..
~

No comments: