Friday, December 23, 2011

~PANGKOR HERE WE COME :)~

salamesrabadi semua....mood exam semakin terasa..namun...kolej semakin lengang dengan manusia-manusia yang membawa beg untuk pulang ke kampung...sedangkan aku? huhu...tercongok dalam bilik..bukan x mahu pulang..tapi ibu melarang...lagipun dah tau..kalau balik kampung..mesti x study..(eh...dok sini stdy ker?) hahaha..walaupun dalam hati..nk balikkkkk!! okay...tu bukan point utama nk bercerita dalam entry kali ni..


minggu lepas...aku ngan kawan-kawan yang lain ada join program p pulau pangkor..alhamdulillah ni pengalaman kedua aku pergi ke pulau ni...ni pengalaman pertama dulu >klik sini<..pada mulanya aku x mo join pom program ni..sbb aku tau..mesti akan menggamit kenangan aku ngan dia...huhu...yup!..yang pastinya kenangan tu sentiasa tersemat dalam hati...dan mula la air mata nk menitis...aishhh! xde apala...sje je..teremo sikit..benda yang lepas...xperlu dikenang..yang pasti..kenangan dulu xkan sama ngan kenangan baru yang aku dapat bersama kawan-kawan..:)


okay...dipendekkan cerita..program yang kami join sangat grand! tapi hakikatnya...uhh...xpela..biarla aku dan kawan-kawan yang pergi je tau  pasaan bila sampai kat sane..bukan nak mengutuk dan x reti bersyukur..tapi rasanya aku ad hak nak komen..sbb aku salah seorang pesertanya..tapi xpe..kami tetap enjoy walaupun dalam hati...x habis-habis mengutuk..hahaha..jom tengok pic!!

penuh banner program kat pekan pangkor
muke-muke excaited sampai pangkor..bukan pulau lagi ok...(*_*)
miss purple <3
tiket nak naik feri..hehehe
untungla ad tiket...hahaha
muke ceria naik feri 
smile :)
teksi pink! hehehe
teksi 'pink' only at Pangkor ok! hehehe
besar gedabak banner 
hotel tempat kami menginap
ok la gak hotel ni..hehehe

jejaka AT05 
perlu ke bergambar kat 'jkr pangkor'? hahahaa
dato Rahim Razali yg sportingggg habesss...
ko adow? hahahaha

abaikan muka mcm opera cina..kikiki 

single not available..

ambil pic sebelum check out :'(

dok belakang feri..saja nk tgok pemandangan Pulau Pangkor..


dari kerana mata..hehehe
untungla dpt bergambar dengan aron aziz..:)
window shopping kat pekan Pangkor..
hahaha...nerd giler muka!
penjual kerepek...lelong2x...hik2x..
ole2x pangkor..:)
okey...itu saja pic kenangan yang aku nk share..kalo kire..banyak lagi..tp x larat nk upload..yang pasti..kenangan bersama korang sangat indah walaupun ad  jugak kenangan pahit join program ni kan?..xpe..xsemua yang kita impi jadik kenyataan kan? so..think positive...tidak ada manusia yang sempurna dalam dunia ni..insyaallah  aku akan join lagi program sebegini terutamanya kalo buat kat PANGKOR! 

tolong jgn ludah sy...(ayt xley bla) hahahaha


 I LOVE PANGKOR   




3 comments:

Sofuan Saadon said...

AARON AZIZ? kEH keh keh

~salamesrabadi~ said...

hahaha..yup...skandal lisa..:) hahaha

Hafidz Halim said...

Best, rugi aku xdpt pegi..haha