Thursday, January 5, 2012

~NAK KAHWIN JUGAKK!!~

assalamualaikum dan salam sejahtera...alhamdulillah..petang tadi baru sahaja selesai paper pertama untuk peperikasaan akhir semester 5...permulaan exam yang agak tragis...kenapa aku katakan tragis? hahahaha..sbb aku tak yakin dengan jawapan paper Semantik tadi..munkin sbb kurang persediaan? munkin juga dengan masalah kecelaruan perasaan aku sejak akhir-akhir ini..uhhh...tak apa...yang penting...aku dah berusaha..A atau x...tunggu jelah result keluar sem depan..musim-musim orang demam exam ni..sempat lak aku nk update blog..hahaha..(xsedardirikan?) 




sebenarnya entry kali aku tujukan khas kepada sahabat aku yang bakal mengakhiri zaman bujangnya..hahahaha..berbalik pada tajuk kat atas...nak kahwin? hehe..rasa macam gatal lak tajuk tu kan...tapi...kahwin ni fitrah kita sebagai manusia..so? baik kahwin..kalau x kahwin...nabi x ngaku umat tau...hahaha..sebenarnya...aku baru sahaja terima kad undangan dari sahabat baik aku..noha yang akan bertemu jodoh ngan jeng-jeng...hahahaha..kalau ex-TMS..mesti dah tau siapa gerangannya kan? ya allah...tuhan je tau betapa gembira aku dengar berita ni..xsangka kamu yang paling awal antara geng kita yang sampai seru dulu kan? hehehe..agak-agak sape lak geng-geng kita pasni yang akan bertemu jodoh? bila la jodoh aku lak sampai kan...xpe...aku percaya...janji Allah itu pasti..:)


rindu time form6...muke x matured! hahaha..tapi pasni awk dah jadik isteri orang tau..hehehe


okay..mata pun dah mengantuk..papepon...aku doakan korang berdua bahagia hingga keakhir hayat...pasni dah xley buat pangai mcam budak-budak tau..hehee...nk jadik isteri orang kena matang...hahaha..dan yang paling penting..xmo dengar dah korang gaduh-gaduh..kalo gaduh pom..gaduh manja boley? hehehe..xsabar rasanya nak p kenduri korang..nak tumpang amik pic atas pelamin..amik berkat...biar naik seri muka...hahahaa...(ayat xley bla)


pic mase korang tunang..hehehe..baju putih tu yg mayb yg seterusnya kot? hahahaa


last but not least...aku tujukan lagu ni khas buat korang berdua..:p






PS: SAYA NAK KAHWIN JUGAK BOLEY? HAHAHAHA...

2 comments:

japierah said...

huhu. nak kawen jugop.

shain said...

kak b.. bl tarikhnya?? dalam cuti sebulan ni ker???